Känner mig lite trött idag

Efter en lyckad fest igår och en risig natt på det är väl kroppen i stort behov av att sova. Men tji fick den, jag har ju repeterat idag! Utan regissör denna gång men med ett härligt gäng goa skådiskompisar! Vi repade första akten av Vila i Fridh, en något mer lugn akt om man jämför med den andra som tar på en, minst sagt. Det är en rätt hemsk historia vi ska framställa, familjehemligheterna avlöser varandra. Premiär första helgen i juni - missa inte detta!

Nu går ögonen i kors och jag är sjukt trött och DÅ upptäcker jag att jag inte har några kläder rena till i morgon, smöret är slut och ett glömt men viktigt mejl måste bara skickas ikväll! Så det är väl bara att ta tag i saken, suck!

I morgon ska jag ha medarbetarsamtal (har blivit framflyttat ett par gånger) på vilket jag hoppas få min vilja igenom. Jag ska också försöka skicka iväg ett par uppgifter till till min redaktör och så ska jag repa teaterprojekt nr två. Hjärnan är välaktiverad!



Förundras och förfäras idag över galna ledare i vissa länder.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback