Grrr.. SPOT och spe! FY

Vill kunna lyssna på musik hemma.

SPOTIFY! säger alla.

Ja, men hur?

Via datorn, du behöver bara en MHDTRSF-kabel med 564FG-anslutning. Aslätt!

Okej... hittar en egen lösning. Måste ju finnas en kabel med USB i båda ändar, tänker jag. Då kan jag ansluta datorn med vår simpla Philips stereo som har USB-port.

Men en sådan kabel finns inte! Jo, den finns men det är inte ofta man använder den, bara när man ska föra över grejer från en dator till en annan. Inte för att kunna lyssna på musik, alltså.

Ansluter mig till SPOTIFY PREMIUM, då kan man ha musik i telefonen, har jag hört. Jo, tjena! Var då?

Men, du måste ansluta telefonen till WI-FI... nåt... OCH JAG GJORDE DET!

Nu har jag lyckats ansluta telefonen till vårt bredband hemma, jag har lyckats skramla dit spotify-adressen men ser ni, här tar det stopp! Händer NADA!!

Men visst var det bättre när inte alla behövde vara teknikidioter? Jag är ju inte ens intresserad! Det ska ju bara funka!

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mattias

En audiokabel från datorn (en sån som du använder på jobbet) till ett MP3 uttag på stereon? Vanlig treakabel alltså, men det kräver iofs att du har det på stereon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback