Restless is my middle name...

HUR gör man när man är sjukskriven?

Alltså, VAD gör man? Jo, jag har tusen saker jag skulle kunna göra men det är SVÅRT! Svårt att bara vila, svårt att bara sitta still, ligga i soffan och titta på meningslösa tv-program hela dagen.

Jag skulle ju kunna läsa, har massor av olästa böcker. Jag skulle kunna plugga manus, har ju ett par-tre stycken att välja på. Jag skulle kunna göra en renoveringsplan för sovrummen, jag skulle kunna gå ner och rensa lite i källaren... men jag bara sitter här! Och det är SVÅRT!

Humpedumpedumptidum...

Det är skönt att det är påsklov nästa vecka så jag får vara lite ledig...



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback