Fåglarna kvittrar alldeles förfärligt mycket på morgonen!

Vad bra det gick! Premiären var fullsatt, vi kunde nästintill allt, det flöt verkligen på asbra!! Så roligt!

Sen hade vi en lååååång premiärfest hemma hos Jenny och Coco. Jeff hade lagat gudomliga lasagner som gick åt som smör i solen och vinet flödade... vänta nu! Vad hände mer, som jag tror att jag minns? Snusade jag? Japp! Gick jag på händer och hjulade? Jajjamen! Kulade jag? Jo, det gjorde du! Spelade vi vackra visor på glas, sjöng ännu vackrare visor i stämmor och cyklade jag verkligen hem strax före fem i morse? JA, det var precis det som hände!

Inte undra på att jag känner mig lite manglad idag då...

Mötte maken i trappan när jag kom hem. Han skulle upp och jobba.

Men jag har tagit tag i dagen och tagit mitt ansvar, min ansvarslösa lilla slinka. Jag har cyklat ner på stan för att äta glass med sonen i det varma vädret. Glömde dock bort att det var marknad! Åh, vad det är... jobbigt, att vara bland folk en dag som denna. Men vi åt glass i gräset i Stadsparken, köpte jordgubbar och körsbär och en ny foppatoffel-groda - Kermit. Nu slappar vi. Snart är det ju dags för nästa föreställning, ska bli roligt att se hur de andra tagit sig an denna dag...
http://kkuriren.se/kulturnoje/kulturnoje/1.1071507

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback