Har hämtat nya passet!

Nu är det nära!

Min älskade dotter och jag ska spendera fyra härliga dagar i London nästa vecka. En resa som det pratats om i flera år men som aldrig blivit av. Så strax före jul bara bokade jag! Chopp! Klart! Mars är långt bort, jag hinner mentalt dit i god tid!

Nu är det redan mars och jag är inte mentalt på plats alls! Kanske är det bäst så. Bara åka och lita på att allt löser sig. Planen är att shoppa (Oxford street, Covent Garden, Camden), se musikal (The Lion King) och åka sight seeingbuss. Ska bli hur mysigt som helst!

Tack och lov kom jag på i tid att passet måste förnyas och idag hämtade jag det, ser ut som en krigsfånge men det är förhoppningsvis ingen kontrollant som bryr sig. Det tog exakt 30 sekunder att gå fram till disken hos Polisen och få det nya passet och det tog exakt 30 MINUTER att vänta på min tur! Många resenärer i farten.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback