Here I am... again!

Jag ska göra ett nytt försök att blogga. På behörigt avstånd, liksom.

Okej, uppdatering:

Familjen
Fin status. Övningskör med H som blev 18 för några veckor sedan.

Jobbet
Kräksstatus, önskar att jag hade ett annat... Tur jag har skrivandet, som ju också är ett jobb förstås även om inkomsterna inte kommer varje månad utan om ett bra tag :)

Fritid
Mycket teater nu! Har just avslutat årets revy, väääldigt roligt! Nu "Vila i Fridh", pjäs av Jenny Wistbacka. "Vråspelet", en liten enmansföreställning ute i Vrå stenåldersby skriven av Bosse Ekman. "Liljas pensionat", lustspel i en akt av Lars-Magnus Cevert och Bosse Ekman. Mycket text som ska in men kul!!

Skriver lite lagom på min roman också som för tillfället heter "Regissera mig till helvetet" - synopsis klar.



Sortlovet är precis avslutat och i morgon väntar jobb igen. Återkommer!



Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: KA

Välkommen åter,har längtat så......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback