En timme till...

Funderar mycket de här dagarna men kommer aldrig till punkt i tanken. Så när jag fick en hel timme för mig själv idag (dessutom hemma) kändes den från himlen sänd! Vad gjorde jag då med denna HELIGA timme? Det enda som hände var att jag blev stressad av att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle göra.

Hamnade till slut framför datorn, med Spotify och Facebook... fy fan så trist!

När jag skulle ha kunnat: fundera färdigt! Gå på stan, bada, titta på en film, läsa en bok, prata med en vän i telefon, fika...

Känner mig lite nedstämd, kanske beror det på musiken jag lyssnar på, kanske beror det på att revyn är slut snart eller kanske beror det på allt det jag inte kan få... ska försöka tänka positivt och lämna en liten dörr på glänt! Man vet ju aldrig...

Fredag är det i allafall och det är ju tur!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback