Det gick så där!

Jag blev inte färdig med mina planer häromdagen, typiskt! MEN jag försökte! Kurserna kunde jag inte anmäla mig till redan nu, tidigast i mars. Romantexten förbir dold i huvudet några dagar till och några pengar hittade jag inte heller... Fast jag bjöd grannen på en öl och fick klart för mig vart vi ska i sommar, Spanien! Minst två veckor blir det, hela familjen inkl bonussonen (dotterns pojkvän). Grannen har lägenhet där och tipsade om massor av braiga saker/ställen/sätt. Till exempel att inte boka hemresan förrän vi är där, då blir den billigare. Ska bli urskönt! Mil Palermas - tusen palmer!

Nu försöker jag mest få ihop kommande event i mitt liv, det är inte helt lätt! Jobbet börjar igen i morgon, känns ju så där. Skulle kunna tänka mig mer ledig tid men då få vara SJÄLV! Är det egoistiskt? Har nog inte spenderat mer än högst en dag själv detta lov. Min egentid - HALLÅ!!

På fredag har jag lovat att showa lite för mammas jobb, på lördag är det 3-årskalas, söndag rep på scenen (äntligen!) hela kvällen. Sen följer revyrep varje kväll fram till premiären den 22:a. Båda mina barn har också bestämt sig för att fylla år inom denna två-veckorsperiod och det brukar ju krävas en del förarbete...

Om jag vore utan jobb, skulle det kännas lika bra? Jag skulle förmodligen sakna det, det är väl den bittra sanningen det.

Nej, bit ihop din gamla Dumbledore!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback