Var det nå'n som sa SNÖ??

Vad är det här egentligen?

Nog för att jag varit en av de som önskat vita vintrar men det här är ju löjligt! Det är ju typ en meter snö på tomten och så kommer det mera! Man undrar vem som bär ansvaret, den skulle jag vilja ta ett allvarligt snack med. Det räcker nu!

Sen undrar jag varför det ALLTID är en liten, liten strimma på vindrutan som aldrig blir ren av vindrutetorkaren, preciiiis i synfältet? Är det någon annan idiot som ska ha spö för det?

Sen undrar jag vad det är för mening med att vakna till 10 minuter INNAN klockan ringer på morgonen. Är det bara för att man ska bli besviken eller vad?

Jag undrar vidare om det är så att jag och min familj ALDRIG ska kunna ta oss utomlands? Nu fick flygbiljetterna vänta igen... bilskatt, golfklubb och födelsedagspresenter satte stopp denna gång.

Nu ska jag inte undra mer idag, är klar nu!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback