PMS, OS-guld och Spårvagnar!

Sitter i källaren vid stora datorn och gömmer mig. Gömmer mig för mig själv. Då är det ju i och för sig dumt att vara på samma ställe som en själv men övriga familjen behöver inte stå ut med min läskiga PMS i allafall. Det räcker om jag blir sur och tvär och äckligt trött på mig själv, liksom!

Har försökt fortsätta min positiva attityd towards life. Har väl gått ganska bra om jag får säga det själv. Har i och för sig gömt mig i Borås ett par dagar... Och kan man annat än bli glad över att få umgås med brorsdottern ett slag? Denna ljuvliga varelse som snart blir fem månader. Moa har börjat äta potatis, hon har börjat skratta ordentligt och hon följer rörelser - otroligt häftigt att få vara med om! Hoppas vi ses snart igen. Det var mysigt att få umgås en stund med bror och Maria också, förstås! Förutom allt mysigt prat och god mat så satt/låg Daniel och jag och verkligen kämpade oss igenom curlingfinalen i lördagsnatt, men det var värt det - ännu ett OS-guld! Hann även en sväng till IKEA i Göteborg...

Körde fel tre gånger också under dessa tre dagar. Först i Borås på väg till Göteborg, sen i Göteborg på väg till IKEA men det allra värsta var nog när jag tog en sväng nerför Drottninggatan bakom alla spårvagnar i Norrköping! "Här får nog inte jag köra" var en av alla tankar som dök upp i kapp med en rosa-röd kindfärg och en hysteriskt skrattande dotter bredvid! Jag fick vända mitt på gågatan/spårvagnsgatan och köra mot enkelriktat ut igen... ja, ja, vem minns en idiot i en grå mazda i morgon, liksom?

För övrigt är det avslut igen, hatar sådana! Sportlovet är slut, OS är slut...passar inte min sinnesstämning idag! Får försöka gömma mig ett tag till så kanske det känns bättre sen.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback