Jag fortsätter...

Jag fortsätter min jakt och strävan på ny stimulans!

Har skrivit 6 sidor på min kommande roman, bara 244 kvar! Har dessutom blivit lovad ett studiebesök på Göteborgs stadsteater för lite research..."råkade" ha en gammal gymnasiekompis som "råkar" vara gift med VD:n och teaterchefen... Hoppsan!

Jag har återigen anmält mig på www.statist.se och inväntar nu spännande erbjudanden!

Har fått tågbiljetter till Malmö. Ska dit den 12 mars och träffa andra skrivsugna lärare och på Gleerups förlag diskutera framtidens läromedel.

Har pratat med chefen om och fått nya arbetsuppgifter i projektform - känns jättebra!

Nu ser jag fram emot att få snosa lite på Moa (brorsdotter) i slutet av veckan.

Och så skrattar vi!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback