Fredagsmys på lördagen!

Min största kritiker har sagt stopp på belägg - någon varietéflicka blir det inte! Får hitta på nåt annat då... Intrigen är lite dimmig ännu men nu har personernas egenskaper kommit upp till ytan samt deras motiv till förhållandet. Jag jobbar på!

I går skulle vi ha fredagsmys men glömde bort själva myset mitt i alltihop... vi lagade mat, tittade på tv och åt ost och kex. När jag sen skulle natta sonen var han lite besviken för att vi inte hade haft nåt fredagsmys...jag såg ut som ett frågetecken tills jag förstod vad han menade. HAN hade ju suttit där uppe vid en egen tv ensam, där hade han ätit mat - stopp! Han hade inte myst MED oss, han hade inte fått popcorn som vi pratat om... Så nu väntar en lördag med fredagsmys!

Ständigt jagad av samvetet!

Idag väntar sålunda bio (mamma, pappa, barn ska gå), fika och till kvällen får vi besök av kompisar.

För övrigt har vi sportlov här, eller som facket vill att jag säger, semester! Dock kommer halva lov/semestern gå utan pengar... sviterna efter jul, nyår, revy och födelsedagar lever kvar ett tag till. Men jag och Hanna tänker åka till Borås på torsdag när pengarna kommer och gosa med Moa lite!!! Härligt!

Nån som vill spela spel?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback