Tack alla härliga ungar!!

Två musikalveckor är till ända med ett otroligt bra facit, ömt nerpackat i ryggsäcken! Vilka ungar det finns! Vilken gemenskap! Jag vill också gå i nian!! (Nej, ångrade mig när jag tänkte på nationellt prov i fysik som alla våra nior startade denna dag med).

Nu sitter jag på jobbet igen, vid skrivbordet och försöker få ordning på dagen. Stirrar i pappren men förstår inte vad det står. Är i en annan värld. Nåja, så får det väl vara då. Fick en ny elev idag också. Hon är från Danmark och ville börja "NO"...huh! Spännande, jag fattar ju en del danska men det blir nog svårt att kommunicera i klassrummet. Utmaningar - come on!

Ska lägga in lite bilder när kameran är lagad...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback