Nytt lösenord, nytt inlägg!

Så!
Nu äntligen kan jag skriva! Något galet blev det förut...

Jobbar med Söders musikal just nu. Om ni vill se vilka som verkligen styr och bestämmer över oss rekommenderas ett besök torsdag eller fredag kväll i Tallåsaulan. Man kan få se en hel del rymdvinklar, en mordlysten reseledare och Tony Irvings bror, Bob Irving! Se "Oh my God! Livet styrs av sex!"

Jag står i aulan från morgon till kväll utan en liten kaffepaus ens...tar på krafterna men det är otroligt spännande och roligt! Och i år så har vi kommit långt - manus är ju faktiskt redan färdigt, fyra dagar före premiären!! Duktiga skådespelare, otroliga sånginsatser och massor av sköna detaljer från alla de 140 nior som är inblandade.

I övrigt känns livet rätt hoppfullt ändå! Har en skön sommar att se fram emot har jag just insett. Massor av skoj blir det! Och så har Bruno fått tillbaka sitt jobb!! Visserligen bara ett halvår till att börja med men, fasen, ordning på inkomsterna och ordning på tiderna uppskattas. Och sen får jag äntligen tillbaka bilen!

Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Skönt med lite flyt i livet. Sånt går åt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback