Fyra blir tre!

Ibland händer det saker...

Till hösten skrotas mitt arbetslag! Där jag började, där traditionerna finns, där stämningen är på topp och kreativiteten flödar men nu ska A-laget bli nyktra! Vi "sorteras" in i de andra tre lagen till hösten och det kan väl kännas så där. Å andra sidan älskar jag ju förändringar för då händer det ju nåt! Jag personligen hamnar förmodligen i D-laget. Det blir nog bra...

Och det bästa av allt! OM det blir som planerat får skolan äntligen sitt efterlängtade dramarum!! Tjoho! Sååå enkelt det blir med all min undervisning då! Fast jag ska väl inte ropa för högt för då försvinner väl den tanken i nåt annat slags sparkrav...

Nytt till hösten alltså!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback