Ööhh! Jag fattar ingenting!!

Jag är nominerad till årets eldsjäl i Katrineholm!


Varför?

Vem har?

Vad har jag gjort?

Jag antar att det är för mitt arbete med revyn men... det är väl många som arbetar med den...

ÅHH! Är detta typiskt för en eldsjäl, kanske? Att aldrig vilja/tordas ta åt sig äran för ett bra jobb? Att förstå att någon vill uppmärksamma och uppskatta mitt engagemang precis så stort och så mycket som det är?

Jag är otroligt hedrad, ödmjuk och nervös över detta faktum att vara nominerad. Jag vet bara inte om jag ska tycka det är roligt eller inte. Att gå på stor gala gratis är väl alltid kul men ...

... har verkligen lilla jag gjort så mycket att det ska uppmärksammas bland Katrineholms befolkning?

Skoj... eller?

Och i vilket sällskap, dessutom: Erik Geijer (allas vår egen ICA-Erik), Clara Waller (en av stans mest kända konstnärer), Mattias Thim (entreprenören som övertagit stora Djulö herrgårdscafé)....och så LILLA JAG!!

Jisses, hur kunde detta hända?

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Ojojoj!!!!!



GRATTIS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback