Nu har jag gått på röda mattan!

Katrineholmsgalan är avklarad.

Jag vann inga 25 000 kronor (synd!) men fick en helkväll i centrum med god mat, bra underhållning och dans. Bruno och jag testade buggkunskaperna för första gången offentligt och jag fick genast en bekräftelse på att vi är på rätt väg: "vilken lyckost du är som har en karl som kan dansa bugg!" Jo, jo! Gissa om han blev stolt!

Galafakta:

Vinnarna:

Årets ambassadör: Elin Rombo (operasångare)
Årets eldsjäl: Mattias Thim (ägare till Stora Djulö numera)
Årets butik: ICA Nära
Årets företagare: Valla Plast

Konferiencier: Jovan Radomir

Underhållning: Andreas Johnsson och Adde Malmberg (förvånansvärt bra!)

Meny:
Förrätt räksallad
Huvudrätt: Kalventrecote med halv bakpotatis och rödvinssky
Efterrätt: Blåbärspaj med vaniljsås

Öl i baren: 55 kronor

Utsmyckning: Annas Gröna Rum

Roligast: "Surtanten" på ICA som spann loss rejält med buckla och allt!

Tråkigast: All ytlighet!

Nöjd ändå!


Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Mycket tjusig utstyrsel! Synd att du inte vann, pengar sitter ju aldrig helt fel. Thim har väl så det räckar.

Postat av: Anna

Min syster och hela hennes mans släkt ville att du skulle vinna :)



Du var ju jättevacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback