Personalfest igår!

Vädret var med oss nere i Smedjan men inte huvudet, tyvärr. Allt var bra och trevligt men jag orkade inte riktigt festa loss, liksom. Och det för ju med sig en del positiva effekter på dagen efter givetvis - tack för det! Mina stackars hjärnceller skriker på hjälp ändå så det räcker; snääääälla, snääääälla, snääääälla, skicka in oss på verkstaden nu!

Sen undrar jag  - är det egentligen så jäkla gott med kall buffé? Har man inte ätit den där parmaskinan och den där italienska potatissalladen tillräckligt nu? Jag vill se den personalfest som har tema Cowboy, där man blir serverad chili con carne på plåtfat och får dansa fyrkantsdans! Give me!

Fin avslutning på en jobbig termin blev det i allafall!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback