fotbollstjejer som packar varor

Jag gillar inte när små fotbollstjejer ska packa mina varor i affären!

Idag, av alla dagar, fanns de uppradade i varje kassa på Willys när jag var där. Helt plötsligt fanns mina varor undanstökade huller om buller i olika påsar, helt viktofördelade och osorterade. Snällt initiativ, jag vet, men jag vill ha koll! Jag vill packa efter mitt eget system!

Är jag petig? Är jag fånig? Möjligt, men jag anser att min inhandling är för privat för andra att kolla in! Det räcker fint med kassörerna!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Nej, du är inte petig. Jag är likadan. Jag vill knappt att äldste sonen packar mina kassar, brukar skynda mig så att jag kan kolla att han gör rätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback