Boada Båårg

Yeah, yeah, yeah...my mind is 16 but not my body, unfortunately!

Kom i eftermiddag hem från en klassresa på Boda Borg med mina nior, underbara människor, med ett större skrapsår, 40 blåmärken och säkert 1000 nya muskler funna! Men det är sååå roligt!! Ungdomarna skötte sig exemplariskt och alla var nog nöjda efteråt.

Så himla praktiskt att åka dit med klasser, allt sköter sig ju självt, liksom! Man behöver inte fixa med mat eller fika, tider eller annat - allt sköts av personalen där. Nytt för mig var "spökvinden" på Boda Borgs camp, strax utanför Oxelösund. Där fick man gå upp 5 åt gången på vinden till ett gammalt hus och jäklar vad det spökade där!!

Väl tillbaka på skolan väntade de sista betygen på att sättas, omdömen skulle skrivas och mitt i detta skulle min andra klass tas om hand! Inspirerad till tusen (not!) bet jag tag i uppgifterna och åkte vindögd från skolan halv fyra.

Men nu är jag trööööött! Måste ändå baka två sockerkakor till musikklassernas konserten med tjeckerna i morgon i aulan, måste ändå laga mat och måste ändå plocka in lakanen från torkställningen (säkert torra nu...)! Kan någon ta hand om mig snart!!?

Sommarlovet - var är du?? Kommer du till mig snart? Snälla!!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

SV: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback