En underbar sommardag!

Och den tillbringades i det egna hemmet! Man behöver inte ta sig runt överallt för att avnjuta fantastisk sommar, nästan utlandsplaya...räcker med att åka till Åsgatan!

Nya poolen funkar fint och äntligen hoppade Love i och BLEV BLÖT! Han badade på riktigt, han har alltid annars haft en otrolig, nästintill löjlig, respekt för vatten men nu är han på hemmaplan och jag tror det hjälper. Man kan nog säga att poolen blev populär även hos två st 16-åringar... mycket bus blev det!

Jag solade, löste korsord och blev till och med serverad lättlunch på "haciendan". Fattades gjorde bara paraplydrinken, men den kanske kommer framåt kvällen. Nu bär det av till Stadsparken för fredagsmiddag och en god öl!

Jag vill verkligen inte jobba igen - detta är livet!! (Undrar om jag säger likadant i november...)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback