Revypremiärens minnesbilder



Jag minns en strålande laddad ensemble!

Jag minns den där damen som köpte program av mig som sa: "Åh, vad gråhårig du har blivit då!" Jamen, hur faan kan man säga så? Och framförallt, hur svarar man? Jag lyckades klämma ur mig ett..."Tack" (vaaa???!)  Hmmm.

Jag minns en konstig känsla när föreställningen väl var i gång; jag satt i salongen, ensam, högst upp och tittade! Har inte sett Katrineholmsrevyn live på fem år...har liksom mest levt med den. Det var en märklig upplevelse, att vara med men ändå såååå långt från det som sker. Aldrig mer!!

Jag minns en efterfest som var avslagen för egen del, kanske pga ovanstående. Fick i mig ett glas skumpa och en öl sen ville jag bara hem och sova! Trist figur, den där Brunossonskan!

Så vad ska jag säga om föreställningen? Tycker alla gör ett jättejobb på scenen, Bruno är strålande ensam bakom (nästan), recensionerna var BRA! Jag ska nog överlåta åt andra att bedöma och tycka, jag är för inblandad och ändå inte.

Läs recensionen och kolla in web-tvinslaget från vår hemsida:

www.katrineholmsrevyn.com

Revy är kul! Om man får stå scenen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback