Revy, revy, revy...

Nu är det riktigt, riktigt jobbigt att inte vara med i revyn! Ja, ja, jag är ju med som producent ja, men då är man ju liksom vid sidan av allt det roliga. Jag har bara jobb! De andra har bara kul! Nästan, jag vet att de lägger ner otroligt mycket möda just nu för att få snurr på det sista och jag kan givetvis inte annat än önska alla lycka till i sina förberedelser.

Följ arbetet på hemsidan eller på revybloggen! (Se länk här bredvid).

Efter jobbet idag har jag bara jobbat med revyn. Mejlat till höger och vänster om revysupéer, annonser, garderobspersonal och tröjtryck samt program. Jag har skrivit texter till programmet, ringt folk om ditten och datten och skrivit scheman. Det är snurr, kan man säga. Barnvaktslistan äro utmejlad...

Snääälllaaaa människor!! Köp REVYSUPÉBILJETTER!! Ett jätteroligt nöje! Ni får tvårätterssupé, öl eller vin till maten och kaffe på det plus (inte att förglömma) REVY när den är som allra bäst, nämligen hemmagjord! Billigt!! Åh! Sa jag att det även ingår en liten after show med ensemblen samtidigt som baren är öppen? Pallra er iväg till Statt nu och köp era biljetter till den 17/1 eller 30/1.

Puh! Nu hoppas jag bara att allt klaffar inför sista veckan på Cosmos med repetitioner och att premiären blir slutsåld och att alla trivs och mår bra och att det blir smörgåstårta och öl just när jag är nere i logen...!

Go' natt kära värld!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback