Då kör vi igen då!

Jobb i morgon igen...

Äh! Va' fan! Jag glider väl in kvart i åtta med en överlägset kaxig min som säger "fy faaaan vad jag har vilat upp mig, haft skoj, druckit och ätit såååå gott så det kan ni aldrig tro" (för det är faktiskt sant!)! Med det menat att min stress och ångest lagt sig för denna gång... kom ikväll hem från brorsan i Borås kl 21 och har därmed inte haft en endaste liten chans att förbereda morgondagen, helt frivilligt och med flit. Nu vet jag iofs att allt är löst redan för första och andra dagen så jag har GOTT OM TID!!! Det känns så jäkla skönt att jag var så pass sinnesredig i julas att jag tänkte på detta ögonblick. Nu känns jobbångesten inte så farlig alls. Men ROLIGT är det väl inte. Men, för att nästan citera min vän Jenny; det är väl ändå skönt att man har ett jobb att gå till, det vore inte roligt att vara arbetslös!

Så, here we go again! Men målet är att vara fasen så mycket mer ... reglerad...liksom!

Shoot! I'll catch!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Bra inställning där!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback