Ännu mer revy!

Jag har nog tur här i livet. Eller är jag väldigt smart? Jag menar som väljer en karl som livskamrat som kan både tvätta och sy! I kväll, läs fredag, så sitter min kära make och syr inteckningar till revyscenen, totalt 84 meter svart, tjockt tyg ska fållas och göras kanaler på! Själv har jag intagit en mycket skönare ställning i soffan...


Lägg märke till färgen på symaskinen (rosa), den har han valt själv!

I övrigt så har dagen, förutom arbete, inneburit en del nya annonser till revyprogrammet, mer information till samma program samt funderingar kring den kommande revysupén och after showen. Känns rätt okej just nu. Vill också säga att jag var på repetitionen i går och det är fantastiskt vad man kan känna sig...liksom vid sidan av! Alla som medverkar på scenen är otroligt duktiga och kompetenta och hela revyn känns skitrolig!!

Även utan mig...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback