Vacker lördag...

...och jag är än så länge inne! Vaknade i morse och kände att jag inte hade nån lust...med nåt! Usch, de dagarna är inte roliga! Särskilt inte en lördag när solen skiner och allt är lugnt. Måste "shejpa" upp mig lite och inte vara så ambivalent och orkeslös.

Har "roat" mig med att betala räkningar, inte kul! Maken bär in pellets och gör rent i pannan, sonen tittar på tv (ovanligt va?).

Men snart, snart ska vi ut i den bländande solen. Snart kommer en lika ambivalent kusin med barn som så gärna vill busa i snön! Skönt att vara två som inte vill, går på nåt sätt lite lättare då...

Vill ha PENGAR!! Fick ringa och skjuta upp massa räkningar denna månad pga huslån och annan skiiit. Inte bra att vara arbetslös alls. Sen ska dottern till Trysil och hon ska beställa skoltröjor...ja, ja, ska ner i källaren och se efter om där finns mer grejor att lägga ut på Tradera... gick ju bra sist!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback