Tillbaka till en iskall verklighet

Jahapp!

Då har arbetet startat igen då! Förväntningar inom kort är alla mina 15 utvecklingssamtal, omdömesskrivande, ny grupp i svenska och ny mentorskollega. Och! Ett iskallt arbetsrum! Kommunen i ett nut shell... "vi köper in begagnade STORA ventilationsmonster som vi pressar in i varje rum på Södra skolan! Mooowwwahhaahaa, då får de där lärarjävlarna vad de tål!" Resultatet är iskallt!! Dessutom dammigt! Min stol var helt grå i morse av fint, fint borrdamm, så också min nya bärbara dator som stod på skrivbordet. Liksom alla mina papper som låg på samma bord...askul!! Ventilationsmonstret är anpassat till 20 personer i samma lokal, vi är typ...2...åt gången! Man häpnar! Så i morgon är det ylletröja på och nackkudde så man inte får nackspärr av kalluften som strömmar mig i nacken...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback