Sportlovet so far...

... frisk!

... rätt glad!

... storstädat!

... mätt!


... i morgon ska jag och sonen till en kompis och fika, sen ska jag på fotvård hos moster.

Nya frisyren är inte med mig idag alls, vet inte hur det blev... allt står åt fel håll, det blir "hål" i nacken... får väl prova att tvätta det i morgon, kanske hjälper? Tack för fina kommentarer om frisyren annars! Rockstjärna...jo, jo!

Om, jag säger OM, jag skulle haft en så där 225 000 kronor nu skulle jag fixa till hela huset. Jag är hopplöst sugen på att renovera klart. Vi satt och "vände upp och ner" på huset idag, och helt plötsligt var vårt sovrum i Hannas rum, i vårt sovrum fanns ett aktivitetsrum med tv-spel, film, data och stor lekyta. Där nere fanns ett tag Hannas rum men sen flyttade det tillbaka upp för att ge plats där nere åt vårt sovrum... kul att testa i tanken! Det blir helt galet! Så nu vet jag inte hur det blir. Å andra sidan har jag ju inga 225 000 heller så jag behöver väl inte bekymra mig...

Mer sportlov i morgon, alltså!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback