Så ska vi göra med ventilationsmonstret!!

Oj, vad vi skrattade idag på arbetslagsmötet. Alla tycker vårt "lilla monster" är helt förvridet ful! Begagnad som sagt och därmed repig, STOR och fantastiskt kall.

Men...

VI SKA PIMPA UPP DEN!!!

Vi tar bort "gallret" nertill, sprejmålar svart. Vi målar på överdelen, svart bakgrund och på fronten.. håll i er nu...SKRIET av Edvard Munch! Vilken skräckbild passar annars bättre, liksom?

Detta ska göras en fredag med ett par stänkare till - blir nog asabra!

Kom an bara, ventilationsmonster - möt dina övermän!


                                             

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

HAHA! Det måste jag se när det blir klart!!

Postat av: Anna

Jag tror att jag dööör. Vad gör ni där borta på Söder när inte jag är med? Säg till när det är klart så kommer jag upp och tittar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback