Revya finito!!

Så!

Nu är revyn slut för i år. Blev jättebra till slut måste jag säga, trots att man inte var med själv, hi, hi. Det är inte lätt att vara rolig, men jag skrattade gott åt ett par saker även på finalföreställningen, trots att jag väl sett alla nummer fyra-fem gånger vid det här laget, så det är väl ett gott betyg åt "En gädda i fontanellen". Nu kanske inte jag är någon slags måttstock för svensk humor men i alla fall!

Festen på Statt efteråt blev också jätterolig! Alla hjärtans dagstema över det hela med (vad vi tror) ätbara hjärtan på bordet och hjärtformade ballonger. Så fick vi lite underhållning av Linda och Andreas, två duktiga ungdomar som man kanske borde ta hand om till ett annat år i revyn, ska fråga producenten...visst ja! Det är ju inte jag längre! Ha, ha!! Blir någon annans huvudbry sen alltså.

Mest skrattades det åt "Fasans" försök att vända en tandpetare i munnen...oj, oj, vilken blick! Hysterisk!! Hon lyckades inte speciellt bra om man säger så. Vår vikarierande basist kände nog både en och två gånger att han hamnat vid fel bord...Välkommen i gänget, liksom!

Några bilder från finalen:



Med finaltacket i högsta hugg... "Det svänger fort, hörrni! Igår var det fredagen den 13:e och idag är det Alla Hjärtans Dag. Lite som en vanlig vecka i mitt äktenskap, faktiskt!"


Den något udda finaltårtan i form av en gädda, den snygga ljussättningen på årets scen och ett väldigt städat bord på finalfesten (av någon anledning finns inga bilder från senare på kvällen...)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Weee!!! Jag är med på bild!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback