Nu har jag varit fååånig igen!

Blev tvärarg över en halv liter mjölk!

Så här var det:

Vi har lite taskigt med money just nu. Därför planerade jag storhandlingen av mat extremt väl denna gång, middagar för 20 dagar handlades in! Tänkte ha stuvade makaroner idag. Köpte alltså en liter standardmjölk (den dyra, dyra, laktosfria som jag kan dricka/äta). När jag så skulle starta matlagningen fanns bara halva mjölken kvar!! Någon hade druckit ur den redan! Altså den DYRA, DYRA laktosfria standardmjölken som jag fick stanna på ICA för att handla för det är bara där de har den och sen tänkte jag att det VAR VÄL SJÄLVA FAAAN ATT INGET FÅR VARA SOM PLANERAT!!!

Gud så fånigt! Blir väl lika gott med mellanmjölk blandat med den där halva röda!

Nu ska väl skiten koka över också...





Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback