Gordon Ramsey would sack me!

Gjorde mig till och skulle göra en härlig paella i dag! Med räkor, kyckling, ris, saffran, paprika... MUMS!! Visst ser den härlig ut?



Det som INTE syns på bilden är att hela anrättningen brände fast i botten och allt antog en starkt rökig smak och doft (vilken för övrigt dröjer sig kvar i hela huset...). Hej hamburgare och pommes frites!

Vi fick dock tröst av sonen som lagade annan mat åt oss. "Eftersom din mat blev misslyckad, mamma, kan ni få äta min i stället". Vilket gull, va? Vi blev bjudna på en soppa bestående av mjölk, mjöl, havregryn, ketchup, chips samt en italiensk skorpa, yammi!!



Nästa Gordon Ramsey...

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

hmm, vem var det som aldrig brände fast mat mamma? haha!

Postat av: Hanna

hm, vem var det som aldrig brände fast maten mamma? haha!

Postat av: Anna

Jag måste då få skryta med att jag i två veckors tid lagat maten i mitt hus. Detta har jag aldrig gjort förr. Vi lever och har inte spytt en enda gång...även om jag faktiskt försökte mig på kyckling :) Men jag har inte gett mig på något allt för avancerat än...pannkaksexpert har jag också blivit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback