De var värre än vi!!

Tittade på "Arga snickaren" igår, ett program där en snickare ska vara lite arg och skälla på folks hemmarenoveringar och så. I gårdagens program varhan hos ett par med två små barn där familjen köpt en gammal kåk som stått obebodd i 30 (!) år! De hade removerat lite sporadiskt men var hopplösa tidsoptimister. De duschade i trädgården (detta var på höstkanten så det var nog rätt kallt...), barnen badade i en balja mitt på golvet i ett hörn (så även mamman visade det sig sen). Någon toa inne fanns inte och madrasser låg på golven, kartonger och annan bråte överallt! Vi tittade på varandra då, min man  och jag, och insåg att de var MYCKET värre än vi! Jag säger bara: HJÄLP!! Hur tänker en del?





Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Åh, så härligt! Fler såna program, så man får veta att man inte är den enda som inte är världsbäst på det här med husfixeri. :D

Postat av: Anna

Jag håller med. Men jag har inte så stora problem med själva huset...mer att vi har för mycket saker i det. Så nu ligger tvätten över hela golvet, det hänger tvätt i finrummet...nya babyrummet är a total mess och mitt i allt sover katten nöjt på ett par skitiga lakan. Men jag badar i alla fall i ett badkar så jag får väl vara nöjd då.

Postat av: Cissie

Ja, man får klaga även om man inte har nåt att klaga på egentligen. Det jag blir så trött på här hemma är att inget blir klart! Just nu finns det saker att färdigställa i varje rum i princip. Lister, tapeter, tätning...DET blir jag galen på!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback