Bloggutveckling?

Min dotter och jag håller på att utveckla våra bloggar lite. Kul att lära sig hur man ändrar i koder och annat för att lägga in egna bilder och så. Här är en länk till hennes blogg, hon har kommit längre än jag...

http://brunettheffie.blogg.se/

Beror det på tid? Beror det på att en sextonåring tillbringar hela sin dag vid datorn, jag kanske en timma? Ja, förmodligen...

Kanske blir det här projektet som med vårt hus: det tar lite tid men så blir det aldrig färdigt heller!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Då får du lära mig sen när du kommit så långt att du förstår...haha. Jag fattar ingenting :) Tur att det finns färdiga mallar tycker jag :)



Ps. har du ångest nu eftersom jobbet börjar i morgon? Själv har jag ångest eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra med all tid jag har nu. Men det löser sig nog när bäbisen kommer, eller hur? :) Stora kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback