Ughh!! Hur kommer det sig...

... att jag ALDRIG får ihop väggalmanackan hemma med den tjocka bok jag använder på jobbet?? Varför LÄR JAG MIG ALDRIG att jag har två? Jag kanske ska börja släpa med mig väggalmanackan i stället, den syns åtminstonde och känns och skulle förmodligen bidra till en och annan flukt och aha-upplevelse.

Man KAN INTE ha utvecklingssamtal och vara på skördefest på dagis samtidigt! Man KAN INTE ha lektion och vara hos tandläkaren samtidigt! Man KAN INTE ha medarbetarsamtal och extralektion samtidigt heller!

Och vart tog den lilla, lilla helgen vägen? Ingen som vet, ingen som vet! Nu ligger badrumsrenovering, bröllopsbevistelse och barnkalas samtidigt och själen skriker INTE NU IGEN!! LÄR DIG DITT PUCKO!!

Pucko är i och för sig ganska gott...om man nu vill vara god, vill säga.

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thessan

Jadu, tänk om man kunde få ändan ur och skaffa sig den där almenackan så att man har den när man är någonstans istället för att ha den där väggkalendern hemma ;)



Det går inte att vara på 2 ställen samtidigt, men det fixar ju du cissie......



Ha det bra på skördefesten, om du hittar dit....Thessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback