Hjärnan är på labb!

Min pappa har en magnet på sitt kylskåp där det står "Goda nyheter! Labbet ringde och din hjärna är klar!" Min är fortfarande inne för reparation... I morgon ska hela Söders ledningsgrupp ha planeringsdag. Har jag fixat bort mina lektioner? Neej! Skrutt! Men jag gör som alltid när jag inte vet hur jag ska göra: improviserar!


När signalerna träffar hjärnan.


Förresten löste det sig med utvecklingssamtalen och lite annat idag. Jag var med på ett samtal och dånade sedan ner till dagis för en SUPERMYSIG stund med sonen, rotfruktssoppa, hembakt bröd och äpplekaka.

TACK, Anna, för att du fixade de kvarstående samtalen själv! I'll make it up to you one day, I promise!

Nu ska jag nog städa i källaren ett tag...det verkar mest logiskt just nu...

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thessan

Kan du se om min hjärna är hos din hjärna med? För jag tycks förlagt den någonstans.....

Ja visst var det gott?



Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback