Blommor och blader...

... massor av choklader!!

Premiären och den enda offentliga föreställningen av "Avstigning för dom som inte hittar hem" är avklarad. Alla texter satt som en smäck, dock inte sångerna... En av sångerna har jag haft problem med hela reptiden, den är liksom inte logisk alls och nu blev den ännu mindre logisk. Jag kastade in lite vågor som skvalpade, barn som skrattade till, båtar som la ut och så lite fler vågor som skvalpade och en unge till som la ut...eller hur det nu blev. Jag tror i och för sig inte att publiken märkte nåt.

De var nöjda efteråt, publiken. En förläst bibliotikarie försökte sig på en komplimang: "Du spelade...jag tyckte...du var enkel. Och det var bra. Du spelade enkelt.  Bra. Ja, jag hoppas att ni får spela mera. Bra, var det, enkelt spelade du" Ja, hade han haft en bok att läsa ur hade det kanske gått bättre, men jag suger åt mig. Att spela teater enkelt är inte fy skam!

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ove

du (ni) var kanonbra hoppas ni får flera tillfällen att visa upp er!

Ha en skön avkopplande resa!

Postat av: Mor

Gösta och Ellen! Vilken föreställning. Jag är alldeles tagen. Hoppas verkligen att fler ger/tar sig möjligheten att uppleva den. Cissie/Ellen - jag älskar dig. Kram

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Grattis till något som verkar kunna klassas som succé!!!



Du är toppen!



Hoppas ni får spela massa mer!!!



KRAM, KRAM och DUBBELKRAM!!!



/Jenny

Postat av: Ivarsson

Säger bara ett ord SUVERÄNT och sen säger jag några ord till: Så som du sjöng visorna så förstår jag om du inte kommer att ha tid för så mycket annat framöver, för nu är det väl turné med avstigning... och så är det väl en massa visfestivaler. Kram och ha så kul ikväll!

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Himla fin recension. Det verkade verkligen som att du var stjärnan!!! Åh, hoppas jag får se, hoppas jag får se...

Postat av: Cissie

Tack alla! Ja, recensionen var fin för min del, synd bara att de inte tog några bilder från föreställningen utan från repet...mjukisbyxor på Ellen passar föga. Tack för alla fina ord igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback