Rolig vers!

Min kollega och vän Anders har ju nyligen gift sig och igår firades han av sitt gamla arbetslag. De hade en kul vers på kuvertet med presenten som jag vill dela med mig av:

Att gifta sig är som att plocka löss med tårna -
det KAN gå!


Hepp!

Förresten, listan - det finns en del grejor kvar - vad vill ni höra om nu?

* Hannas klass kommande show
* Nystartade skoltidningen på jobbet
* Revynummer
* Revyjobb överhuvudtaget
* "Avstigningen" som börjar få lite jobb här och var har jag ju berättat om lite grann.
* Tvättstugeprojektet
* Min längtan efter en tjejkväll
* Familjens nya hemmaregler

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Helt suveränt! Som att plocka löss... Om man har reumatiska besvär i tårna då kanske... Och lössen går på anabola... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback