På begäran...en show!

Dotterns klass ska anordna en show för att samla in pengar till klasskassan (många s där). Den går av stapeln den 26 november i Musikens Hus och alla är välkomna! Tid är inte bestämt än men det blir sånger, levande musik och roliga sketcher framförda av eleverna själva. Lotterier med finfina priser och fikaförsäljning ska förekomma också.

Jag har listigt nog dragit mig så långt ur förberedelserna jag kunnat på grund av mitt läge men känner att "fan, det bliiiir ju lite bättre om jag fixar själv"...ego, ego, ego...men man är väl kanske inte producent för inte? Nu får det bli som det blir och det blir sääääkert JÄTTEBRA!!

Så, kära vänner; vill ni uppleva en musikklass lite mer intimt och personligt - välkomna den 26:e!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback