Nu är det banne mig svårt med påfyllningen!

Svårt blir det att fylla på självkänslakontot när inget tycks gå vägen. Jag vill ju så gärna må bra, att det ska bli lättare att leva och att ha roligt! Varför blir det inte så??

Maken är varslad om uppsägning sen i måndags; trolig sista arbetsdag 17 december - GOD JUL!
Pelletsen är slut och vi har inte råd att köpa ny just nu - DYRT!
Fläkten i bilen slutade funka när jag åkte hem idag - DIMMIGT!
Loves utebyxor sprack på knäna idag och de var nya - JOBBIGT!
Maken blev dessutom blåst på en jobbfest i kväll eftersom chefen gav honom sandningsjobb i morgon bitti kl. 05.00 - TASKIGT!

DET KÄNNS LITE MOTIGT JUST NU!!!

Men, vi gör som vi brukar i den här familjen, spottar och fräser en stund och sen rycker vi mest på axlarna.

De ringde från Postkodmiljonären i går och sökte mig... har säkert inte vunnit nåt, de vill väl bara säga att jag är skyldig för flera månaders lotter eftersom det inte funnits pengar på kontot när de skulle dra summan...det ÄR inte så, för jag har betalat, men skulle inte förvåna mig! De kanske ska fråga om jag vill förnya min prenumeration eller nåt.

Kommer säkert att halka och bryta benet i morgon...

ÄH! Fan, det ordnar sig...ruska, ruska, ruska...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback