Jag, en vippgubbe!

Har varit ur gängorna (rimmar på kängorna) ett tag nu men börjar komma tillbaka igen likt en sån där vippgubbe. Man slår och slår på dem men de reser sig alltid med samma smetiga, kontanta leende.

                  
Har haft 22 utvecklingssamtal och har 4 kvar...man börjar kunna fraserna nu. Det är så mycket jag skulle vilja berätta som faktiskt är fantastiskt roligt  men jag vet inte var jag ska börja.

Jag vill berätta om:

* Hannas klass kommande show
* Nystartade skoltidningen på jobbet
* Revynummer
* Revyjobb överhuvudtaget
* "Avstigningen" som börjar få lite jobb här och var
* Tvättstugeprojektet
* Min längtan efter en tjejkväll
* Familjens nya hemmaregler

...Ja, var ska jag börja? Önska fritt vad ni helst vill höra om!

Jag vippar på här så länge...

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: niklas

Familjens nya hemmaregler tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback