Vad har en Barbie wannabe med en Finn-Upp-lärare att göra?

Rätt mycket, faktiskt! Nu är vi igång med vår skolmusikal "Flash back" på Söder. Ett otroligt spännande hopkok av sköna karaktärer. Premiär torsdag 22 maj kl. 19.

Men som regissör har man ett fullt sjå att få ihop det hela. 40 skådisar ska lotsas genom denna historia, 40 skådisar med lika många tankar och idéer som de bara mååååste få berätta! "Jag tänkte så här: att om han kommer dit, då kan ju hon säga så och sen bara MENSKOSSA!" Ja, det är inte alltid man förstår vad de små liven menar men man nickar och hummar och säger att "vi tar det sen, jag har det i bakhuvet"...

Det är ändå fantastiskt att det finns så många glada och positiva och TÅLMODIGA ungdomar! Idag har vi jobbat från 8.30 -16 i ett sträck förutom en halvtimmas rast och 45 min lunch. Otroligt! Det är sådana här projekt man blir inspirerad av, verkligen.

Sen gjorde det inte dagen sämre att jag var på lönesamtal idag och fick så mycket beröm att jag blev generad...och, ja, i lönekuvertet blir det en större summa över nästa gång...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback