A cup of tea, please!

Nu börjar allt falla på plats inför Londonresan. Det är ju en del som måste fixas innan jag kan åka...typ sätta alla betyg, rätta alla elevarbeten, planera för vikarie...sånt. Snart kan man få koppla av. Jag har haft kontakt med hotellet via mejl och Simon, my friend, Thomson på Shakespear's Globe theatre dit vi ska på workshop på måndag. Häftigt att engelskan håller så pass att ingen verkar fundera över vad jag menar! Å, så härligt engelskt! Simon says; "your visit will include teas or coffees, of course". Yes, of course, some tea, please! Or a pint for that matter...

Sen håller man ju inne med en hel del hemlisar så här års som man inte får avslöja. En del ska gå i pension, en del ska gifta sig (närmare bestämt 3 stycken av mina vänner/släktingar) en del tar studenten och en del ska sluta nian...och alla bör få ett hejdundrande minne från bland annat mig. Idag har vi skrattat gott på jobbet, vi som är inbegripna i en av dessa hemligheter, såååå kul det ska bli! Jag lovar, efter den 16:e får ni alla veta vad som är på gång, men det blir nåt i hästväg (vilket uttryck, förresten)!

Ett litet, litet smakprov...

image28

Nyfikna??

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Vad är det för Brittiskt porrfoto?!!

Postat av: cissipissi

jo ru! Dä kan man fundera på, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback