Drömvinsten är MIIIIN!

Kanske... jag har i allafall chansen, har köpt spel för 250 kronor idag. Trav, tips, lotto, keno...you name it. Speldjävulen har nämligen drabbat mig. Förra veckan vann jag 303 kronor på travet, en utmärkt grundplåt för min och dotterns utlandsresa nästa år. Vi kanske åker redan i övermorgon, får se hur många miljoner det blir, bara.

Så här ser jag ut om jag vinner (tror jag):



Ja, galet, jag vet.

Men allvarligt, om man vann 48 miljoner. Det vore ju ingen match, man skulle ju inte ha några bekymmer alls att spendera dem rätt och smart. Men om man vann EN miljon? Knepigt. Eller 300 000? Det räcker ju liksom inte till och då måste man prioritera, fundera på den ni! Fy fasiken, trehundratusen skulle ju inte räcka till studielånen ens. Betala av ett bottenlån på huset känns ju meningslöst eftersom man ändå har tre kvar. Det skulle nog bli shopping, resor och ett nytt badrum.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback