London is fantastic!

Hemma igen efter en otroligt rolig Londonresa. Jag minns bäst besöket och workshopen på Shakespeare's Globe Theatre. Debs, en fantastisk skådis och guide, jobbade med oss i över tre timmar. Jag skulle kunna skriva massor om detta men det blir för långt... Nu finns iaf ett embryo till Shakespeare-tema för våra elever. Ska bli spännande att sätta tänderna i något sådant i höst. Vi besökte även skolor, köpte en massa böcker och givetvis var vi på musikal, vilket hör London till, liksom! Chicago, världens bästa musikal, dessutom. Nu har jag sett den förut men det gjorde inget alls!

Vi håller nu på att redigera tre filmer från resan; en Londonfilm, en Shakespearefilm och en skolfilm. Vi, förrresten, det är min otroliga kollega Elin som gör detta. Den ska vi använda till eleverna men också visa för våra avundsjuka kollegor som inte fick följa med...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback