Jag är tröööött!!


I morgon bitti ska vi åka. Hela familjen på ett femdagarsäventyr till Danmark. Och jag orkar inte packa, jag orkar inte planera med pengar eller mat, jag orkar inte ens fylla bilen med små fluffsaker som våtservetter, klubbor och tablettaskar och roliga bilspel. Vad är det för fel? Maken har fått göra allt detta, så nu har jag ingen aning om vad som väntar i den packade väskan eller i den nystädade bilen. Åh, han har till och med stekt ägg till resmackorna, den underbara människan!

Å andra sidan är det ju jag som tänkt på det mesta i fjorton år förut så en liten semester utan kontroll kanske inte skadar? Men jag blir rädd för mig själv. Det är liksom inget sting. Orkar inte ens duscha..tar det i morgon bitti. Beror detta på ett överbelastat konto? "Njeeep, njeeep, du har övertrasserat kontot med fyrtisju arbetsuppgifter" "You will be shut down in three, two, one..." Det är nog det som hänt, jag är shuttad down, helt enkelt! Jag hoppas att några dagar, kvällar och nätter med familjen kan rensa lite. Hotellbokningen känns just nu sååå smart, kosta vad den kosta vill! För tänk om vi bokat campingstuga, eller ännu värre, tänkt tälta!

By the way...makens nya hockeyfrilla är ett minne blott, liksom hans gråa hår! Han är riktigt snygg, faktiskt!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag är också trött. Städar ett rum i taget...blir klar snart...om sådär fyra dagar..haha



Ha så roligt i Danmark!

Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback