Tystnad...tagning!

Det är något speciellt på gång. Familjen får hålla sig på behörigt avstånd och lämna plats och tystnad. Vi har väntat länge men nu är det dags, pappa ska bajsa! Vad är det med killar/män och deras bajsrutiner. Som tjej går man när det är tre sekunder kvar, det hela tar 1 minut och sen är det klart, fri från uppblåsthet går man sedan ut för att möta världen med ett leende på läpparna. Männen kommer visserligen också ut med ett leende  men efter en halvtimma! Varför? Jo, de läääääser. De tar en luuuuugn stund för sig själva och lääääääser. Vem f-n vill sitta i den lukten och njuta av någon trevlig lektyr? Inte jag. Och när tar vi tjejer en luuuuugn stund alldeles för oss själva som är lika tydlig, självklar och sanktionerad av familjen som männens bajsande? Vi kanske måste ta oss den tiden. men jag tar den definitivt inte på toa, det är ett som är säkert!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Du är så rolig Cissie! Jag tyckte att det var jättefint i arbetsrummet btw...vad du har varit duktig :) Det ska också bli roligt att få dig som granne i höst...vad vi ska ha det bra!!! Kram!

Postat av: Cissie

Tack! Ja, det ska bli superskoj i höst. Jag har bokat och fixat lite för laget nu också så vi får en kanonstart! Återkommer med mer om det senare. I kväll är vi i stadsparken och uppträder, kom gärna dit (kl 19).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback