Då var vi igång!

Min man och jag har börjat lägga "mina" billiga Ölandsplattor. De första 10 minutrarna är alltid kritiska, ska man bli värsta ovänner eller kommer samarbetet att flyta på tämligen smärtfritt? Det började med att jag startade själv eftersom han var iväg ett ärende. Jag tyckte nog att jag börjat lägga plattorna ganska bra intill trappan, var rätt nöjd med de 6 ASTUNGA plattor jag släpat på plats. Sen kom han hem och gjorde om... Till saken hör också att min man är väldigt omständlig. Han ska fixa fiffiga hjälpmedel in absurdum så all tid går åt till detta. Då tappar jag sugen, blir irriterad och sätter mig helt sonika ner och låter honom släpa då!  Jag vet inte hur vi kom vidare för till slut blev det ett bra samarbete av det hela. kanske var det kaffet min mamma bjöd på där mitt i "krisen".



Meningen är att det ska växa gräs emellan plattorna sen så de blir fluffiga att gå på!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback