Årets vuxenhöjdpunkt närmar sig!

Jo, för efter dagens 4½-årsutbrott vid badet så BEHÖVS faktiskt några dagar utan barn. De blir så mycket sötare och gulligare efter det. Både föräldrarna och barna'.

Dags för årets Revy-SM! I år i Norrköping så det blir ingen lång resa, kanske skönt det också, känns som hemmaplan, liksom. Tar tåget i morgon eftermiddag eftersom maken redan är där i egenskap av styrelseledamot i LIS. Det blir party, solosång, dans på borden och ELDSLUKNING! Jo, jag ska lära mig att sluka eld! Snacka om utmaning, det ska bli otroligt intressant.
                                    

Det känns äntligen som om hårt slit belönas med rätta. Det är ganska påfrestande att leda en revyproduktion från start till mål, även om man inte gör alla uppgifter själv ska man ändå se till att de blir gjorda. Och detta är min belöning. 4 (!) dagar och nätters hotellvistelse, gratis mat och otroligt mycket skön gemenskap med likasinnade. Åh, vad sägs om jacuzzi på hotelltaket? Med utsikt över stan? Kan tro att jag ska tillbringa ett par timmar där i solskenet med en kall öl eller två. Nej, förresten, jag ska slå på stort och ta en drink!

På återseende!

PS Jag klämmer på en hemlighet också men den kan jag inte avslöja förrän på söndag...så tålamod, mina vänner, tålamod!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback