Huga, nu är det dags igen!



Att börja jobba alltså! Ångesten kom igår kväll...sur som ättika var jag. Har ingen aning om vad jag ska göra med mina elever i morgon, ledningsmöte är det visst också...å konferens...inte undra på att man ser ut som man gör!

Idag har jag bokat vår semestertripp. Det blir Legoland för hela slanten och den slanten är inte billig! Fy attans, men det blir kanonbra. Vi ska bo på hotell nära Legoland, vara där två hela dagar och sen vidare mot Fredrikshamn och bo där på ett hotell med äventyrsbad en natt! Å vet ni? "På Legoland, där är allt byggt av lego, där är alla hus och bilar och karuseller bara lego så man tror inte det är sant, märkligt är det!" (en viss 4-årings kommentar).

Nej, dags att sova då. I morgon ska jag bara leeeeeee!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback